| HOME | WESTERMO | WAGO | ELPRO | KONTAKT |


Tehnologija WAGO stezaljki u automobilskoj industriji

Proizvodnja šasija japanskih automobila s WAGO-I/O-SYSTEM 750 dijelovima automatizacije.

          Cijela proizvodna linija tvrtke NedCar je razvijena, izrađena i testirana u Japanu; zatim su je rastavili, poslali i sastavili u gradu Bornu, Nizozemska. Prilikom te druge instalacije japanski inženjeri koristili su WAGO-I/O-SYSTEM 750 na zahtjev njihovih njemačkih kolega. Antonio Gilio, NedCar inženjer za izradu šasija govori: "Za Wago znamo već dugi niz godina. Koristimo njihovu tehnologiju sabirnica od 1998. godine kod proizvodnje Mitsubishi Space Star-a. Odkad radimo s tehnologijom spoja oprugom nemamo problema sa zastojem proizvodnje zbog lošeg kontakta električnih komponenti."

          U isto vrijeme, paralelna su ožičenja zamijenili Profibus sabirnicama, što je rezultiralo smanjenjem troškova za tvrtku NedCar. Otprilike 1400 WAGO sabirnica korisiti se duž cijele proizvodne linije za spojeve raznih upravljačkih uređaja koji prikupljaju digitalne ulaze i izlaze za kontrolu i upravljanje releja i ventila.
          Antonio Gilio kaže "Vrlo samo zadovolji Wago opremom. Odlučili smo se za Wago zato što smo bili zadivljeni mogućnošću brze izmjene modula. Izvlačenje modula iz sustava bez ikakvog utjecaja na druge komponente dopušta nam da reagiramo brzo ukoliko dođe do kvara. No, u biti se kvarovi ne događaju zato što se moduli nikad ne kvare."



Wago među najboljima - osvojili Dali nagradu u Madridu



Kompanija DALI (Digital Addressable Lighting Interface) objavila je pobjednike DALI nagrade za "iznimne mogućnosti u osvijetljenju i gradnji 2008". Sa svojih 73000 rasvjetnih mjesta WAGO-ov projekt osvaja 2. mjesto. Projekt "Calle 30" se koristi na važnoj prometnici oko centra Madrida. Ta glavna prometnica potpuno je obnovljena te na nekim mjestima ima čak i po deset prometnih traka. Od ukupno 99km, ispod zemlje je 55km i osvijetljenje je konstantno prilagođeno trenutnoj situaciji u prometu. To istodobno omogućava maksimalnu sigurnost i uštedu energije istodobno. Troškovi održavanja smanjeni su na minimum, kao i kvarovi. Ožičenja svih svijetlosnih panela i znakova na izlazima u slučaju opasnosti izvedena su korištenjem preko 1360 komada DALI sabirnica. Komunikacija je izvedena korištenjem WAGO Ethernet kontrolera i WAGO Dali modula.




I/O DALI/DSI Master Modul

          Stručnjaci iz Wago kompanije su, zbog potrebe Wago DALI projekta, prekonfigurirali svoj I/O modul u I/O DALI/DSI Master Modul koji se korisiti za kontrolu rasvjete. DALI/DSI Master Modul omogućava jednostavnu konfiguraciju. DALI protokol nudi rješenje kao zamjenu za 1-10V sučelje. WAGO je preuzeo taj trend i nudi svojim klijentima hardverske i softverske komponente za integriranje DALI sustava u upravljanju zgradama.
          DALI Master iz WAGO-I/O-SYSTEM 750 je 12mm širok-I/O modul koji odgovara svim serijama 750 kontrolera, tj. za Ethernet, BACnet, KNX IP, LONWorks i drugim sustava. DALI Master modul kontrolira do 64 sekundarna izlaza. To su obično elektronske prigušnice koje je DALI specijalno razvio za rasvjetne sustave. Sve kombinacije DALI kontrole s drugim skupinama su moguće uz WAGO-I/O-SYSTEM 750.




WAGO X-COM-SYSTEM korišten u BOMAG GmbH tvornici vozila za rad

          Bomag GmbH specijalist je za izgradnju vozila za radove na cestama, poljoprivrednih vozila i vozila za odvoz i sanaciju otpada. Razvoj, izrada i servisiranje tih vozila zahtijeva pouzdanost i fleksibilnost kada se radi o elektronici korištenoj u njima.
          Vozila su dostupna s brojnim dodacima, kao što su elektronička zaštita od proklizavanja i klimatizirane kabine. Problemi s kontaktima i spojnom opremom na starijim strojevima su se često događali zbog jakih vibracija i rada u teškim vremenskim uvjetima. Zbog toga je dolazilo do zastoja radova što je donosilo velike novčane gubitke.
          Zato BOMAG GmbH koristi WAGO X-COM-SYSTEM koji predstavlja spoj konektora i sabirnica montiranih na DIN šinu.

Wago X-COM-System

Razvodna kutija na BOMAG valjku

          Prvi korak na kojem su BOMAG inženjeri radili je zamjena stare razvodne kutije koja je uzimala previše prostora i nije bila fleksibilna. Tražili su rješenje gdje bi sva centralna elektronika bila na jednom mjestu te su izabrali razvodnu kutiju u kojoj je montirana DIN šina s Wago sabirnicama i CAGE-CLAMP stezaljkama sa oprugom.
    Razlozi zbog kojih su izabrali Wago opremu:
  • Wago spojna tehnika otporna je na vibracije (ispunjeni uvjeti potrebne otpornosti na silu od 5G na 30 Hz)
  • spojno mjesto (terminal blocks) je fleksibilno: komponente se lako dodaju, te nije potrebno puno prostora za montiranje
  • spojna tehnika omogućuje uštedu vremena na procesu ožičenja stroja







  • Detaljnije
    Westermo u
    cestovnom prometu
    Westermo oprema
    Westermo certifikati
    Westermo reference
    Wago u
    cestovnom prometu
    Wago oprema
    Wago certifikati
    Wago reference
    MICROSTAR - partner u auto- matizaciji cestovnog prometa